Известие

Collapse
No announcement yet.

Да се смея ли или да плача...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
    Ами като регистрирах последната си кола, беше вече регистрирана в бг. но на опашката чакаха и коли нов внос за които се отнасяше същото, а именно добре почистен номер на двигатела.
    Да, преди чакаха абсолютно всички коли и това беше една от причините за безумните опашки. По едно време стигаха чак до Плиска. После, обаче разделиха колите, които си сменят номерата и минават преглед и тези, които си сменят само талона и не минават през каналите. Последните 2 пъти минавах за колата на жена ми и тази на колегата и се чакаше 30-40 мин. да направят новия талон само. Ако купуваш кола с регистрация от друг град не знам как е, но ако искаш ще питам утре. Офисът ми е срещу КАТ и долу на първия етаж са само джамбази.
    2014: Deutschland über alles

    Comment


    • #62
      Аз като регистрирах колата миналата година ме караха два пъти да търкам в кат и пак нищо не видяха.И в талона записаха не се чете.Така че при мен интервенцията с по-голям мотор по-лесна.
      Alfa Mito 1.4
      156 2.0 155 ex
      156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Ми па не си прав.....дай ся като си земем кола на старо, и само да и вливаме гликоза, инсулин, на 8-10к км хемодиализа, и така до будна кома......а като си земеш нова кола кво - тогава може ли тунинг, спойлери джанти, газ и прочее?????
        Иначе колегата е прав че е по добрия вариант да си направи двгто веднъж завинаги, и да знае че там поне няма проблеми.....
        На нова може Ма пак без гЪз, престъпление е да слагаш патерици на 159 например. Доколкото знам ТС-тата имат навика да раждат през 50-100 000 км., така че пак не е завинаги, а като гледам как колегата минава по 60 000 годишно...
        Вариантът с Пандата е добър за София, защото е висока и може да катери бордюрите и да паркираш на много места, ама и при нея вариантът с гъзова уредба не фърфи, щото тя и без бутилката няма багажник. Има такива таксита - панди на метан, веднъж пътувахме 3 човека с багаж и си държахме саковете в нас, щото багажника беже зает от гадната бутилка
        Giulietta 1,6 JTDm 2013
        156 SW 1,9 JTD 2003

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
          Аз като регистрирах колата миналата година ме караха два пъти да търкам в кат и пак нищо не видяха.И в талона записаха не се чете.Така че при мен интервенцията с по-голям мотор по-лесна.
          Верно - хихихи, ако мушна 2.5, ще мина номера му с флексчето и ще ходя да го префърля че да видим кво ще пишат......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
            Аз като регистрирах колата миналата година ме караха два пъти да търкам в кат и пак нищо не видяха.И в талона записаха не се чете.Така че при мен интервенцията с по-голям мотор по-лесна.
            Тия кьоравелници ми сбъркаха една цифричка от номера на двигателя, но аз го разбрах чак когато я застраховах - от Алианц ми казаха, че са сбъркали една цифра, иначе колата излязла в някакъв сайт дето ги проверяват. Въобще не съм ходил да се разправям след цял ден висене на опашка, когато я продам като сменят талона ще ги уведомя та да си го променят.
            Giulietta 1,6 JTDm 2013
            156 SW 1,9 JTD 2003

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
              На нова може Ма пак без гЪз, престъпление е да слагаш патерици на 159 например. Доколкото знам ТС-тата имат навика да раждат през 50-100 000 км., така че пак не е завинаги, а като гледам как колегата минава по 60 000 годишно...
              Вариантът с Пандата е добър за София, защото е висока и може да катери бордюрите и да паркираш на много места, ама и при нея вариантът с гъзова уредба не фърфи, щото тя и без бутилката няма багажник. Има такива таксита - панди на метан, веднъж пътувахме 3 човека с багаж и си държахме саковете в нас, щото багажника беже зает от гадната бутилка
              Ти отде знаеш кога ражда един ТС,данеби да си имал такъв и да ти е родил в ръцетеМного мразя такива изказвания без да си имал сблъсък с такива нещаМойта кола е на 25 000 от основен ремонт с бутала втора употреба,и кво колата е перфектна,не гори грам масло/Селения Рейсинг/върви на флекс.Тва са митове за ТС-а,един поддържан ТС може да ти служи вярно много дълго време
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                Ти отде знаеш кога ражда един ТС,данеби да си имал такъв и да ти е родил в ръцетеМного мразя такива изказвания без да си имал сблъсък с такива нещаМойта кола е на 25 000 от основен ремонт с бутала втора употреба,и кво колата е перфектна,не гори грам масло/Селения Рейсинг/върви на флекс.Тва са митове за ТС-а,един поддържан ТС може да ти служи вярно много дълго време
                Така си е !Моят мотор е на 200 000 по километраж,и вече има 80 000 км. с ГИ.Обаче колата е купена от Германия и вече се убедих,че това май има голямо значение.
                sigpicAlfa Romeo 155 2.5 TD 96год.VM 31B,155 2.0 16V 96 год и Fiat Tipo 1.6 IE 95 год.

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                  Ти отде знаеш кога ражда един ТС,данеби да си имал такъв и да ти е родил в ръцетеМойта кола е на 25 000 от основен ремонт с бутала втора употреба,и кво колата е перфектна,не гори грам масло/Селения Рейсинг/върви на флекс.Тва са митове за ТС-а,един поддържан ТС може да ти служи вярно много дълго време
                  При мен Алфадиага показва 220 хиляди(километража 130), аз навъртях към 50к откак я имам, масло не доливам, само сменям, имам газ откакто имам колата.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #69
                    Предишната ми 145 я купих по километраж на 165к км. Вървеше бесно и не харчеше грам масло. В смисъл изкарваше от смяна до смяна, въпреки, че често удряше прекъсвач, щото беше евтина. След като я убих в един стълб със 150 км/ч. се оказа, че е доста добре гледана, макар и италианка. Окачване Билщайн, двг-то отвътре било като ново и т.н. Това ми го каза, момчето от моргата, който я купи. Сегашната 156 е със същия двг, но ЦФ3 и я взех по километраж на 66к км. и са си толкова. Докато стане 70к. км., замина 1 литър масло и като гледам сервизната книжка, пише първа смяна - на 15к км, втора на 39к км., трета и последна - 55к. км. Ми, то като не сменяш маслото по 2-3 години може наистина да роди на 50к км. За щастие при мен се размина само с измиване на двг отвътре с добвка и честа смяна и сега пак почти не пипа маслото, не трака въобще никви грижи и на бенз и на газ.
                    2014: Deutschland über alles

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Ти отде знаеш кога ражда един ТС,данеби да си имал такъв и да ти е родил в ръцетеМного мразя такива изказвания без да си имал сблъсък с такива нещаМойта кола е на 25 000 от основен ремонт с бутала втора употреба,и кво колата е перфектна,не гори грам масло/Селения Рейсинг/върви на флекс.Тва са митове за ТС-а,един поддържан ТС може да ти служи вярно много дълго време
                      И твойта е раждала, така ли? Първо ТС няма да си взема посмъртно, второ форумът е пълен със страдалци дето реват от тия мотори. Дори и темата в която пишем е такава!?!
                      Giulietta 1,6 JTDm 2013
                      156 SW 1,9 JTD 2003

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Ти отде знаеш кога ражда един ТС,данеби да си имал такъв и да ти е родил в ръцетеМного мразя такива изказвания без да си имал сблъсък с такива нещаМойта кола е на 25 000 от основен ремонт с бутала втора употреба,и кво колата е перфектна,не гори грам масло/Селения Рейсинг/върви на флекс.Тва са митове за ТС-а,един поддържан ТС може да ти служи вярно много дълго време
                        И то през 50 -100 хиляди
                        Аз пък посмъртно няма да си взема дизел на старо, а иначе форума е пълен и с такива дето реват от турбини и други там чарокве по дизеляка, със същите цени.
                        Last edited by fred; d.m.y г., 16:10.
                        Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                        Нагоре по стълбата, която води надолу
                        sigpic

                        Comment


                        • #72
                          Баси ква е тогава разликата между тс и друг, че имал свещ повече.....кво имат другите че не се чупят - нафтата ли ги смазва по добре...
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            Баси ква е тогава разликата между тс и друг, че имал свещ повече.....кво имат другите че не се чупят - нафтата ли ги смазва по добре...
                            Ми както каза един "специалист", то от двете свещи е проблема, вдигат температурата, има в в бисерите на една тема от форума
                            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                            Нагоре по стълбата, която води надолу
                            sigpic

                            Comment


                            • #74
                              Ми звучи логично, ся ще зема да отида да резна четирите кабела на малките свещи, че да не загрява.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #75
                                хаха истината е, че ТС е високооборотен и се кара в лютеницата, за да върви...от там и по-големия шанс да роди....Особено, ако предния собственик е бил мърляч и въобще не е поглеждал - ниво на масло(и редовната му смяна)/антифриз/спирачна течност/хидравлика....Тогава риска се умножава по 2 !
                                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                                FIAT Coupe 16VT
                                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X