Първоначално публикувано от Galeano
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Да се смея ли или да плача...?
Collapse
X
-
-
Аз като регистрирах колата миналата година ме караха два пъти да търкам в кат и пак нищо не видяха.И в талона записаха не се чете.Така че при мен интервенцията с по-голям мотор по-лесна.Alfa Mito 1.4
156 2.0 155 ex
156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеМи па не си прав.....дай ся като си земем кола на старо, и само да и вливаме гликоза, инсулин, на 8-10к км хемодиализа, и така до будна кома......а като си земеш нова кола кво - тогава може ли тунинг, спойлери джанти, газ и прочее?????
Иначе колегата е прав че е по добрия вариант да си направи двгто веднъж завинаги, и да знае че там поне няма проблеми.....Ма пак без гЪз, престъпление е да слагаш патерици на 159 например. Доколкото знам ТС-тата имат навика да раждат през 50-100 000 км., така че пак не е завинаги, а като гледам как колегата минава по 60 000 годишно...
Вариантът с Пандата е добър за София, защото е висока и може да катери бордюрите и да паркираш на много места, ама и при нея вариантът с гъзова уредба не фърфи, щото тя и без бутилката няма багажник. Има такива таксита - панди на метан, веднъж пътувахме 3 човека с багаж и си държахме саковете в нас, щото багажника беже зает от гадната бутилкаGiulietta 1,6 JTDm 2013
156 SW 1,9 JTD 2003
Comment
-
Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщениеАз като регистрирах колата миналата година ме караха два пъти да търкам в кат и пак нищо не видяха.И в талона записаха не се чете.Така че при мен интервенцията с по-голям мотор по-лесна."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщениеАз като регистрирах колата миналата година ме караха два пъти да търкам в кат и пак нищо не видяха.И в талона записаха не се чете.Така че при мен интервенцията с по-голям мотор по-лесна.Giulietta 1,6 JTDm 2013
156 SW 1,9 JTD 2003
Comment
-
Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщениеНа нова можеМа пак без гЪз, престъпление е да слагаш патерици на 159 например. Доколкото знам ТС-тата имат навика да раждат през 50-100 000 км., така че пак не е завинаги, а като гледам как колегата минава по 60 000 годишно...
Вариантът с Пандата е добър за София, защото е висока и може да катери бордюрите и да паркираш на много места, ама и при нея вариантът с гъзова уредба не фърфи, щото тя и без бутилката няма багажник. Има такива таксита - панди на метан, веднъж пътувахме 3 човека с багаж и си държахме саковете в нас, щото багажника беже зает от гадната бутилкаМного мразя такива изказвания без да си имал сблъсък с такива неща
Мойта кола е на 25 000 от основен ремонт с бутала втора употреба,и кво колата е перфектна,не гори грам масло/Селения Рейсинг/върви на флекс.Тва са митове за ТС-а,един поддържан ТС може да ти служи вярно много дълго време
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеТи отде знаеш кога ражда един ТС,данеби да си имал такъв и да ти е родил в ръцетеМного мразя такива изказвания без да си имал сблъсък с такива неща
Мойта кола е на 25 000 от основен ремонт с бутала втора употреба,и кво колата е перфектна,не гори грам масло/Селения Рейсинг/върви на флекс.Тва са митове за ТС-а,един поддържан ТС може да ти служи вярно много дълго време
sigpicAlfa Romeo 155 2.5 TD 96год.VM 31B,155 2.0 16V 96 год и Fiat Tipo 1.6 IE 95 год.
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеТи отде знаеш кога ражда един ТС,данеби да си имал такъв и да ти е родил в ръцетеМойта кола е на 25 000 от основен ремонт с бутала втора употреба,и кво колата е перфектна,не гори грам масло/Селения Рейсинг/върви на флекс.Тва са митове за ТС-а,един поддържан ТС може да ти служи вярно много дълго време"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Предишната ми 145 я купих по километраж на 165к км. Вървеше бесно и не харчеше грам масло. В смисъл изкарваше от смяна до смяна, въпреки, че често удряше прекъсвач, щото беше евтина. След като я убих в един стълб със 150 км/ч. се оказа, че е доста добре гледана, макар и италианка. Окачване Билщайн, двг-то отвътре било като ново и т.н. Това ми го каза, момчето от моргата, който я купи. Сегашната 156 е със същия двг, но ЦФ3 и я взех по километраж на 66к км. и са си толкова. Докато стане 70к. км., замина 1 литър масло и като гледам сервизната книжка, пише първа смяна - на 15к км, втора на 39к км., трета и последна - 55к. км. Ми, то като не сменяш маслото по 2-3 години може наистина да роди на 50к км. За щастие при мен се размина само с измиване на двг отвътре с добвка и честа смяна и сега пак почти не пипа маслото, не трака въобще никви грижи и на бенз и на газ.
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеТи отде знаеш кога ражда един ТС,данеби да си имал такъв и да ти е родил в ръцетеМного мразя такива изказвания без да си имал сблъсък с такива неща
Мойта кола е на 25 000 от основен ремонт с бутала втора употреба,и кво колата е перфектна,не гори грам масло/Селения Рейсинг/върви на флекс.Тва са митове за ТС-а,един поддържан ТС може да ти служи вярно много дълго време
Giulietta 1,6 JTDm 2013
156 SW 1,9 JTD 2003
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеТи отде знаеш кога ражда един ТС,данеби да си имал такъв и да ти е родил в ръцетеМного мразя такива изказвания без да си имал сблъсък с такива неща
Мойта кола е на 25 000 от основен ремонт с бутала втора употреба,и кво колата е перфектна,не гори грам масло/Селения Рейсинг/върви на флекс.Тва са митове за ТС-а,един поддържан ТС може да ти служи вярно много дълго време
Аз пък посмъртно няма да си взема дизел на старо, а иначе форума е пълен и с такива дето реват от турбини и други там чарокве по дизеляка, със същите цени.Last edited by fred; d.m.y г., 16:10.Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Баси ква е тогава разликата между тс и друг, че имал свещ повече.....кво имат другите че не се чупят - нафтата ли ги смазва по добре..."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеБаси ква е тогава разликата между тс и друг, че имал свещ повече.....кво имат другите че не се чупят - нафтата ли ги смазва по добре...Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Ми звучи логично, ся ще зема да отида да резна четирите кабела на малките свещи, че да не загрява....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
хаха истината е, че ТС е високооборотен и се кара в лютеницата, за да върви...от там и по-големия шанс да роди....Особено, ако предния собственик е бил мърляч и въобще не е поглеждал - ниво на масло(и редовната му смяна)/антифриз/спирачна течност/хидравлика....Тогава риска се умножава по 2 !Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
Comment